چمبر رطوبت ساز

HUMIDIFIERE CHAMBER-(همودیفایر)

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت آب: 300 میلی لیتر
  • جنس: PC
220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چمبر اتوماتیک (هیومدیفایر) در دستگاه ونتیلاتور هوای فشرده دستگاه را قبل از رسیدن به بیمار گرم و مرطوب میکند. چمبر اتوماتیک احتمال انتقال میکروب را به حداقل میرساند. و در بخش مراقبت های ویژه برای بیماران بستری طولانی مدت توصیه میشود.

چمبر اتوماتیک (هیومدیفایر) در دستگاه ونتیلاتور هوای فشرده دستگاه را قبل از رسیدن به بیمار گرم و مرطوب می‌کند. چمبر اتوماتیک احتمال انتقال میکروب را به حداقل می‌رساند و در بخش مراقبت های ویژه برای بیماران بستری طولانی مدت توصیه می‌شود.

اجزای همودیفایر:
پروب دما همودیفایر: یک قطعه کوچک است که به دستگاه همودیفایر متصل می‌شود و دمای هوای مرطوب شده را اندازه‌گیری می‌کند. این پروب به بیمارانی که نیاز به تنفس اکسیژن دارند کمک می‌کند تا هوایی با دمای مناسب دریافت کنند. این دستگاه معمولا از جنس پلاستیک است و در انتهای آن یکسرسوزن وجود دارد که به لوله همودیفایر وصل می‌شود.
پروب دما هیومدیفایر باید به طور منظم تعویض و تمیز شود تا عفونت ایجاد نکند. برخی از مدل‌های آن قابل تنظیم هستند و می توان دمای خروجی را بر اساس نیاز بیمار تغییر داد.

 آداپتور Heat wire: آداپتور  هیت وایر انرژی الکتریکی را از دستگاه رطوبت ساز منتقل می‌کند. این آداپتور با اتصال آن به همه نوع همودیفایر و اتصال دهنده‌های مدار، به طور محکم قفل می‌شود تا انرژی را به طور کارآمد تامین کند.

چمبررطوبت ساز:  چمبر روطوبت ساز یکی ازقسمت‌های اصلی دستگاه رطوبت هوا (همودیفایر) است. روش گرم و مرطوب‌سازی مسیر تنفسی در بیماران متصل به ونتیلاتور یا سیستم Ncpap به طریق فعال توسط همودیفایر صورت می‌گیرد. كه با استفاده ازپلیت انتهایی، آب درچمبر گرم شده وگرما و رطوبت لازم را به سیستم تنفسی منتقل می‌كند. چمبر رطوبت ساز موجود در مدکارا قسمت اصلی در سیستم تنفسی مصنوعی است. چمبر همودیفایر با قیمت مناسب در سایت تجهیزات پزشکی مدکارا قابل خرید می‌باشد. جنس چمبر از نوع PC می‌باشد. ظرفیت آب داخل چمبر 300 میلی لیتر می‌باشد. لازم به ذکر است چمبر هیومیدیفایر یکبارمصرف می‌باشد.



ظرفیت آب
300 میلی لیتر
جنس
PC

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
لوگوی بله